+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Maxim Bewertungen

Hotelbewertung

95%
Perfekt

von 129 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    98%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    95%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    93%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Věra Fialová

Einzelreisender, 12.4.2024

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Celkově jsem byla velmi spokojená a to ve všech směrech

  • Slušnost, profesionalita, ochota všech pracovníků, co nejvíc oceňuji to je, že vše šlo s úsměvem.

  • Nemám co bych napsala.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Maxim hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velmi děkujeme, že jste se podělila s příznivci portálu Spa.cz a s hotelem o Vaše skvělé zážitky z pobytu v hotelu Maxim. Máme upřímnou radost, že se Vám líbila pohodová atmosféra a vstřícnost pracovníků, kteří se o Vás starali a děkujeme za ocenění profesionality našeho týmu. Moc nás to potěšilo. S radostí budeme očekávat Vaši budoucí návštěvu! Za management hotelu - L. Fojtíková

Václav

Einzelreisender, 2.4.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Maximální spokojenost s ubytováním,stravou,čistotou.

  • Nemám připomínky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Maxim hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaši návštěvu a výborné hodnocení pobytu. Velmi si toho ceníme. Máme velkou radost, že jste si užil pobyt včetně stravy, ubytování a byl jste spokojen se všemi službami. Budeme se těšit na příští návštěvu! Za management hotelu Maxim - L. Fojtíková

Josef Zvánovec

Älteres Paar, 29.3.2024

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hezký hotel v blízkosti kolonády. Výborná strava. Profesionálně provedené procedury. Již jsme zde byli 2x a rádi se vrátíme.

  • Milý přístup personálu na procedurách.

  • Nepříjemná recepční paní Verešová. V půl dvanácté nás poslala se projít, aniž by si ověřila, zda není pokoj připraven. Zapomněla na 10 % slevu na nápoje. 10% sleva na vstupenky do parku Bohemium byla propadlá!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jindřich Dufek

Älteres Paar, 25.3.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • pobyt v hotel se nám líbil, prostředí krásné, personál velmi milý a ochotný. Nemáme co vytknout.

  • možnost zaplavat si v bazénu. to bylo moc fajn

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Maxim hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velmi rádi bychom poděkovali za Vaši milou a pozitivní recenzi na váš pobyt v hotelu Maxim. Opravdu moc rádi se dozvídáme a jsme potěšeni, že jste si u nás Váš lázeňský pobyt užili. Vaše poznámky o krásném prostředí a vstřícném personálu jsou pro nás velkou poctou. A co se týče vaší zkušenosti s možností zaplavat si v bazénu, jsme rádi, že jste tuto službu ocenili. Bazén je skvělým místem k relaxaci a odpočinku a je pro nás důležité, aby naši hosté měli příjemný pobyt.
Děkujeme vám za vaši návštěvu a těšíme se na vaše další případné pobyty u nás v hotelu Maxim. Za management hotelu Maxim - L. Fojtíková

Jan

Älteres Paar, 19.3.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Vybavení pokojů /lednička. Blízkost fontány a divadla-výhodná poloha.

  • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Maxim hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za návštěvu a sdílení zkušeností s pobytem v hotelu Maxim. Máme velkou radost, že se setkává s kladnou odezvou doplnění pokojů, a to novými ledničkami a přispělo k Vaší úplné spokojenosti. Těší nás, že jste si mohli užít také krásného okolí. Je to tak, nepřeberně astraktivních cílů je od nás z hotelu Maxim doslova pár kroků. Takže i při další návštěvě můžete vždy objevit něco nového. Rádi Vás i v budoucnu opět přivítáme v našem tradičním hotelu. Za management hotelu - L. Fojtíková

Renée Středová

Gruppe von Freunden, 18.3.2024

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme velice spokojeni, bylo u vás fajn.

  • Ubytování, chování personálu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Maxim hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za milé hodnocení pobytu, velmi nás to potěšilo především proto, že jsme se mohli podílet na prožití Vašeho příjemného pobytu. Je skvělým oceněním našeho personálu, že se Vám v hotelu Maxim líbilo. Uděláme vše pro to, aby i příští pobyty Vás i všech hostů proběhly ve stejné pozitivní atmosféře a kvalitě. Za management hotelu - L. Fojtíková

Mgr. Věra Waldsteinová

Gruppe von Freunden, 13.3.2024

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Pobyt se nám velice líbil, byly jsme spokojené.

  • Příjemný personál, skvělé jídlo.

  • Chyběla nám rychlovarná konvice na pokoji.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Maxim hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za Vaše hodnocení pobytu v našem hotelu. Jsme nadšeni, že jste odjížděli spokojeni. Vaše informace o příjemném personálu a skvělém jídle nás velmi potěšily. Naším cílem a snahou je poskytovat vynikající služby a kvalitní stravování, a je skvělé slyšet, že jste si toho všimli. Pokud jde o Vaši poznámku ohledně rychlovarné konvice na pokoji, litujeme, že jsme v tomto ohledu neposkytli úplně kompletní zážitek. Bohužel zatím tuto službu nenabízíme, technické a bezpečností zajištění to prozatím neumožňují na všech pokojích. Hostům je k dispozici restaurace, kavárna Panorama a lobby bar, kde najdou jak teplé nápoje, tak horkou vodu. Vaše zpětná vazba je pro nás však důležitá a děkujeme za ni, budeme se snažit zlepšit naše vybavení v budoucnosti, abychom lépe vyhověli potřebám našich hostů. Budeme se těšit na případnou příští návštěvu! Za management hotelu Maxim- L. Fojtíková

Alexandra

11.3.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Vladimír Vojtíšek

Älteres Paar, 10.3.2024

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše bylo skvělé, personál, wellness služby, pokoje ,jídelna....příští rok s manželkou opět navštívíme hotel.

  • Vše se mi líbilo, vyzdvihnout musím bazén

  • Málo parkovacích míst, já měl kliku a zaparkoval, ale 4 místa na parkování je málo.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Maxim hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za Vaši pozitivní recenzi na náš hotel. Jsme velmi rádi, že jste si u nás užili pobyt a ocenili naše služby, včetně personálu, wellness zařízení, pokoje a hotelové jídelny. Je skvělé slyšet, že plánujete návrat s Vaší manželkou příští rok.

Vaše poznámky ohledně bazénu jsou pro nás také velmi potěšující. Rádi se dozvídáme, že se Vám tato část našeho hotelu líbila.

Děkujeme také za zpětnou vazbu ohledně parkovacích míst. Bohužel zde jsou naše možnosti omezené, i přes naši snahu rozšířit počet míst, na pozemku lázeňského centra město hotelům další možnost nedává. Pro tyto účely vybudovalo město parkovací dům, zde díky výborné strategické poloze našeho hotelu jde jen o cca 180 m od nás, pohodlnou chůzí maximálně 10 minut. Pokud hosté upřednostňují parkování přímo u hotelu, doporučujeme rezervaci v dostatečném předstihu, kdy jsou místa volná a rádi místa samozřejmě přímo u nás zarezervujeme.

Děkujeme Vám ještě jednou za Vaši spokojenost a za Vaše podněty. Těšíme se na Vaši další návštěvu a budeme se snažit zajistit, aby byl Váš příští pobyt stejně příjemný jako ten minulý.
za management hotelu Maxim- L. Fojtíková

Anonym

Älteres Paar, 3.3.2024

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 19.2.2024

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Perfektní služby, výborná navazujicí organizace procedur, skvělá kuchyně, příjemný a ochotný personál. Děkujeme.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Maxim hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velmi děkujeme za sdílení Vaší spokojenosti a za návštěvu. Opravdu nás moc potěšilo, že se Vám u nás líbilo. Velmi rádi Vás u nás přivítáme i v budoucnu. Management hotelu Maxim

Jirsová Miluše

Familie mit älteren Kindern, 12.2.2024

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

12.2.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Počasí, nám nepřálo, ale to není vaše chyba?

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Maxim hat auf diese Bewertung geantwortet.
Moc nás těší, že pobyt v hotelu Maxim splnil Vaše očekávání. Velmi si ceníme Vaší spokojenosti a pozitivního hodnocení. Budme moc rádi, pokud se na nás i v budoucnu obrátíte pro zajištění pobytu. Děkujeme! Management hotelu

Kateřina Lacková

28.1.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • svělá obsuha v restauraci, hlavně pan vrchní a výborné jidlo ?

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Maxim hat auf diese Bewertung geantwortet.
Máme upřímnou a velkou radost, že se Vám v hotelu Maxim líbilo. Velmi děkujeme za sdílení Vaší spokojenosti a za Vaši milou recenzi. Zejména náš restaurační provoz si cení Vašeho hodnocení, rádi jsme Vaše zkušenosti předali. Budeme moc potěšeni, pokud i napříště zvolíte lázeňský pobyt u nás v Maximu. Za obchodní oddělení a celý tým- Lenka Fojtíková

Anonym

Älteres Paar, 7.1.2024

Vysočina

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Zdenka Vaňková

Älteres Paar, 4.1.2024

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Příjemné, čisté a hezké prostředí hotelu, vlídný a ochotný personál ( na recepci, v restauraci, na procedurách i při úklidu). Velmi svižná obsluha v restauraci, kvalitní výběr jídla jak na snídani, tak při večeřích. Nebyl problém zajistit i bezlepkovou stravu. Byli jsme spokojeni.

  • Interier hotelu, čistota, klid. Dostatek prostoru a drobná pozornost v pokoji. Perličková koupel, prohřátí zad a následná masáž.

  • Výhled do dvora. Stálé tiché hučení i v noci (klimatizace. . .?) Oxygenoterapie prováděná na chodbě.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10
Hotel Maxim hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velmi rádi se dozvídáme, že se Vám v hotelu Maxim líbilo. Děkujeme za Váš čas věnovaný Vašim zkušenostem s našimi službami. Velmi ráda jsme předala našemu týmu, který se o Vás během pobytu staral. Děkujeme také za podněty ke zlepšení, kterým se také vždy věnujeme. Zaměříme se na Vámi popsané, zatím jsme nezaznamenali informace od jiných hostů v tomto směru. Moc nás potěší, pokud nás i v budoucnu opět navštívíte. Neváhejte nás kontaktovat s požadavkem na pokoj orientovaný na město, rádi vyhovíme, máme-li včas dopředu nahlášeno. Máme řadu zákazníků, kteří naopak vyhledávají pokoj na sever, které vnímají jako klidnější. Takže není problém vyhovět oběma skupinám podle jejich preferencí. Těšíme se na příští návštěvu" Management hotelu

Anonym

Älteres Paar, 1.1.2024

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Obsluha a personál vynikající. Taktéž kuchyně.

  • Chybělo nám světlo nad zdrcadlem v koupelně a špatně se doviraly dveře.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Maxim hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Váš pobyt a zaslané hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám u nás v Maximu líbilo, a že se našemu týmu podařilo vytvořit příjemné prostředí a podmínky během Vašeho pobytu. Oceňujeme taktéž Vaše postřehy, které rovněž nezapadnou, Vaše spokojenost je pro nás zásadní. Těšíme se, že i pro příští návštěvu M. Lázní zvolíte hotel Maxim.
L. Fojtíková, sales manager hotelu a tým Maxim

Sándor Németh

Älteres Paar, 30.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Gruppe von Freunden, 19.12.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Drahomíra HOVORKOVÁ

15.12.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vše bylo naprosto perfektní, byly jsme to s kamarádkou podruhé a určitě ne naposledy.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10